Sziasztok!
Mielőtt belekezdenénk, had mondjak egy-két mondatot róla azok számára, akiknek ez nem teljesen tiszta, hogy mi is a waros szett.
A waros szett az nem ugyanaz, mint egy kaszt elleni szett.. a waros szett védelemmel van ellátva, amely minden kaszt ellen egyaránt véd, persze csak akkor, ha jól meg van csinálva! Na de lássuk mit is tartalmaz ez a szett!
Első sorba mindenki kedvencével kezdenék a fegyverrel!
A fegyvereket jól meg kell nézni, mert általában a pvp szervereken külön szörnyek elleni hatást ad, illetve a félemberek ellenit, ami kelleni fog nekünk.
Mit kell optolni egy kardba?
Ha tartalmaz külön optokat, értelem szerűen félemberek ellenit keressünk. Ha tartalmaz átlag és készség kárt, kaszthoz igazítsuk azt. Ha nem tartalmaz félemberek elleni erőt azt is kell rakni bele, viszont ha tartalmaz alapból, akkor nem tudunk rakni bele hiába pörgetjük. Erre figyelj nagyon oda!a
1. |
Félemberek elleni erő +10%(Ha lehet az adott kardba optolni, ha nem akkor mérgezés esélyt kell.) |
2. | Erő +12 |
3. | Kritikus csapás +10% |
4. | Átható csapás +10% |
5. | Varázssebesség +20% |
VAGY
1. | Átlag kár 40-60% (Szervere válogatja mennyi a maximum, törekedjünk arra, hogy minél nagyobb legyen) |
2. | Készség kár (Ez - ba lesz, de ha van átlag kár mellé jár ez is!) |
3. | Félemberek elleni erő +10% |
4. | Erő +12 |
5. | Kritikus csapás +10% |
__________________________________________________
1. | Félemberek elleni erő +10% |
2. | Erő +12 |
3. | Kritikus csapás +10% |
4. | Átható csapás +10% |
5. | Varázssebesség +20% |
VAGY
1. | Átlag kár 40-60% (Szervere válogatja mennyi a maximum, törekedjünk arra, hogy minél nagyobb legyen) |
2. | Készség kár (Ez - ba lesz, de ha van átlag kár mellé jár ez is!) |
3. | Félemberek elleni erő +10% |
4. | Erő +12 |
5. | Kritikus csapás +10% |
__________________________________________________
1. | Félemberek elleni erő +10% |
2. | Inteligencia +12 |
3. | Varázssebesség +20% |
4. | Kritikus csapás +10% |
5. | Mérgezés esély +8% |
VAGY
1. | Átlag kár 40-60% (Szervere válogatja mennyi a maximum, törekedjünk arra, hogy minél nagyobb legyen) |
2. | Készség kár (Ez - ba lesz, de ha van átlag kár mellé jár ez is!) |
3. | Félemberek elleni erő +10% |
4. | Inteligencia +12 |
5. | Kritikus csapás +10% |
__________________________________________________
1. | Félemberek elleni erő +10% |
2. | Inteligencia +12 |
3. | Varázssebesség +20% |
4. | Kritikus csapás +10% |
5. | Mérgezés esély +8% |
VAGY
1. | Átlag kár 40-60% (Szervere válogatja mennyi a maximum, törekedjünk arra, hogy minél nagyobb legyen) |
2. | Készség kár (Ez - ba lesz, de ha van átlag kár mellé jár ez is!) |
3. | Félemberek elleni erő +10% |
4. | Inteligencia +12 |
5. | Kritikus csapás +10% |
___________________________________________________
1. | Félemberek elleni +10% |
2. | Ügyesség +12 |
3. | Mérgezés esély +10% |
4. | Átható csapás +10% |
5. | Kritikus csapás +10% |
VAGY
1. | Átlag kár 40-60% (Szervere válogatja mennyi a maximum, törekedjünk arra, hogy minél nagyobb legyen) |
2. | Készség kár (Ez - ba lesz, de ha van átlag kár mellé jár ez is!) |
3. | Félemberek elleni erő +10% |
4. | Ügyesség +12 |
5. | Mérgezés esély +10% (Vagy kritikus csapás +10%) |
__________________________________________________
1. | Félemberek elleni +10% |
2. | Ügyesség +12 |
3. | Átható csapás +10% |
4. | Kritikus csapás +10% |
5. | Varázssebesség +20% |
VAGY
1. | Átlag kár 40-60% (Szervere válogatja mennyi a maximum, törekedjünk arra, hogy minél nagyobb legyen) |
2. | Készség kár (Ez - ba lesz, de ha van átlag kár mellé jár ez is!) |
3. | Félemberek elleni erő +10% |
4. | Ügyesség +12 |
5. | Varázssebesség +20% |
_________________________________________________
Sámán: (BUFF/GYÓGYI)
Itt egy kicsit kitérnék erre hogy mai napig vita van arról, hogy a harang vagy a legyező a jobb, én arra esküdnék hogy a harangok PvM részre(Mobokra) a legyezők PvP részre jobbak!
1. | Félemberek elleni +10% |
2. | Iteligencia +12 |
3. | Varázssebesség +20% |
4. | Átható csapás +10% |
5. | Kritikus csapás +10% |
VAGY
1. | Készség kár 20-30% (Szervere válogatja mennyi a maximum, törekedjünk arra, hogy minél nagyobb legyen) |
2. | Átlag kár (Ez - ba lesz, de ha van készség kár mellé jár ez is!) |
3. | Félemberek elleni erő +10% |
4. | Inteligencia +12 |
5. | Varázssebesség +20% (Vagy kritikus csapás +10%) |
__________________________________________________
Mit kell optolni a vértbe?
Itt egyaránt minden kasztnak ugyan úgy kell optolni, hiszen kell a védelem.
1. | Kard ellenállás +15% |
2. | Kétkezes ellenállás +15% |
3. | Nyíl ellenállás +15% |
4. | Harang ellenállás +15% |
5. | Tőr ellenállás 15% |
Ha olyan szerveren vagytok ahol 1 vértből lehet többet húzni, akkor nagyon figyeljetek oda, hogy áthúzás előtt mit ad + alap optnak! Ha tartalmat mágia ellenállást a vért, de áthúzással félemberek ellenit ad, akkor nem éri meg áthúzni!
Mit kell optolni cipőbe?
Itt egyaránt minden kasztnak ugyan úgy kell optolni, hiszen kell a védelem.
1. | Kard ellenállás +15% |
2. | Kétkezes ellenállás +15% |
3. | Nyíl ellenállás +15% |
4. | Harang ellenállás +15% |
5. | Tőr ellenállás 15% |
Általában Quilin cipő a legjobb, bár sok variációt lehet összehozni, viszont ez a javasolt!
_________________________________________________________
Mit kell optolni sisakba?
Itt egyaránt minden kasztnak ugyan úgy kell optolni.
1. | Mágia ellenállás +15% |
2. | Félemberek elleni erő +10% |
3. | TP regenerálódás +30% |
4. | MP regenerálódás +30% |
5. | Mérgezés esély +10% |
_________________________________________________________
Mit kell optolni nyakláncba?
Itt egyaránt minden kasztnak ugyan úgy kell optolni, hiszen kell a védelem.
1. | Kard ellenállás +15% |
2. | Kétkezes ellenállás +15% |
3. | Nyíl ellenállás +15% |
4. | Harang ellenállás +15% |
5. | Tőr ellenállás 15% |
_________________________________________________________
Mit kell optolni fülbevalóba?
1. | Kard ellenállás +15% |
2. | Kétkezes ellenállás +15% |
3. | Nyíl ellenállás +15% |
4. | Harang ellenállás +15% |
5. | Tőr ellenállás 15% |
Itt egyaránt minden kasztnak ugyan úgy kell optolni, hiszen kell a védelem.
___________________________________________________
Mit kell optolni karkötőbe?
1. | Félemberek elleni erő +10% |
2. | Mágia ellenállás +15% |
3. | Átható csapás +10% |
4. | Veszteség a Tp-ből eltűnik 10% |
5. | Mp rablás 10% |
Ha nem mennyei könny karkötőt csinálsz, akkor Kritikus csapás +10% legyen Mp rablás helyett!!
__________________________________________________
Mit kell optolni pajzsba?
A pajzsok időigényesek, mivel nem 1, hanem 4 pajzsot kell csinálni a 61-es kasztok elleni pajzsokból! Ne feledd, mind a 4-nek ugyan olyannak kell lennie optba!
1. | Erő +12 (Sura és Sámánnak Inteligencia, a Ninjáknak pedig Ügyesség kell ide) |
2. | Ájulás immunitás. |
3. | Közelharci támadás visszaverése +15% |
4. | Közelharci támadás kivédése +15% |
5. | Félemberek elleni erő +10% |
__________________________________________________
6-7 optok
Most, hogy az 1-5 optokat átbeszéltük, térjünk kicsit át a 6-7 optra!
A 6. és 7. optnak védelemnek kell lennie, de nem akárhogy!
Minden optból 4-4-et kell rakni, a példa a következő:
Kard | Sura ellenállás, ninja ellenállás |
Vért | Sura ellenállás, ninja ellenállás |
Sisak | Sura ellenállás, ninja ellenállás |
Pajzs (mind a 4 be így) | Sura ellenállás, ninja ellenállás |
Fülbevaló | Sámán ellenállás, harcos ellenállás |
Nyaklánc | Sámán ellenállás, harcos ellenállás |
Karkötő | Sámán ellenállás, harcos ellenállás |
Cipő | Sámán ellenállás, harcos ellenállás |
Ennyi lenne igazából a waros szett elkészítése!
Köszönöm hogy elolvastad, ha tetszett oszd meg, hogy másnak is segíthessek az optolásban!
Frissítve: 2022.03.02.